Świąteczny czas


      Uchwycić moją Marysie na zdjęciach to ciężka praca. Aby usiedziała w miejscu 5 minut musi mieć naprawdę dobry powód. No cóż takie są dzieci, ale pomimo tego da się stworzyć z nimi coś cudownego.
      Całe dekoracje przygotowywałam sama. Była to czysta przyjemność, a moja Maryś będzie miała piękna pamiątkę za kilka lat. Jeśli poszukujecie kogoś kto zatrzyma wasze chwile na zdjęciach to zapraszam do mnie. Uwielbiam zatrzymywać takie chwile swoim obiektywem. Sprawia mi to ogromna radość. Kiedy nie mam komu robić zdjęć szaleje, często czegoś mi brakuje a tylko dlatego że kocham to robić i bardzo się ciesze że mogłam po latach do tego wrócić :)  
     To moja strona na którą Was serdecznie zapraszam : Katarzyna Domagała Naturalnie 













          
                                                                   Pozdrawiam świątecznie 
                                                                                                       Kasia.

Komentarze

Popularne posty