Dreszcz na skórze.

     
        Patrząc na te zdjęcia do tej pory ogarnia mnie dreszcz na skórze. Madzie i Łukasza pokazali mi w stu procentach siebie. Swoją miłość, motylki w brzuchach. 
      Choć są już małżeństwem bije od nich niesamowite uczucie. Pierwszy raz spotkałam się z takimi ludźmi, który przy każdej minucie spędzonej z nimi napawali mnie radością. To są zdecydowanie zdjęcia do których uwielbiam wracać. Do tej pory spoglądając na nie czuje się jakbym uczestniczyła z nimi na pierwszej randce. 
      Pamiętam ten słoneczny dzień owiany chłodnym wiatrem, a przed moim obiektywem stali oni i zapominało się o zimnym wietrze oraz złych dniach. Uwielbiam ich i bardzo się ciesze że mogłam ich poznać. Jeśli to czytacie: jesteście cudowni mam nadzieje że jeszcze się spotkamy :) 
 















       Jeśli macie ochote na zdjęcia zapraszam na mój profil : Katarzyna Domagała Naturalnie- Fotograf

Komentarze

Popularne posty