Słoneczko.



    Pierwsze kwiaty, piękne słoneczko pierwsze opalone twarze. Śliczne małe noski świecące się od ciepłych promyków. To coś co lubię.
     Małe drobniutkie kwiatuszki poruszane wiatrem są tak kruche tak cudowne że świat mógłby się zatrzymać. Siedzę wpatruje się w zieleń, wiatr owiewa moje ciało. Chwilo trwaj!
     Jest jeszcze ktoś. Mój kochany mały skrzacik, który swoimi piskami rozświetla jeszcze bardziej te chwile. Skrzacik hipnotyzuje swoimi pięknymi ślipkami wszystkich i cały świat wokół. Dzięki niej wszystko wydaje się piękniejsze. A uśmieszek jego rozświetla każde napotkane twarze. Świat jest dzięki temu cudownemu skrzacikowi piękniejszy.
      




     Mam mam nadzieje że mój skrzacik rozświetlił wam wieczór 😍😍😍😊


 P.S. A może ktoś się skusi na nasze towarzystwo podczas małej sesji zdjęciowej? Zapraszamy razem z skrzacikiem. Na pewno zdołamy spełnić wasze oczekiwania do zachowania cudownych chwil😊


                                                                                                        Kasia.

Komentarze

Popularne posty