Karty kontrastowe.

         Dzień dobry wszystkim! Zbierałam się kilka dni na napisanie tego posta, ale wiecie nie zawsze przy dziecku się da tak jakby się chciało.
   
        Dzisiaj chcemy wam razem z moją Marysią przedstawić karty kontrastowe. Zbierałam się aby je kupić od drugiego miesiąca małej, choć nie byłam pewna czy będzie nimi zainteresowana. Na jej 3 miesiąc z nami, stwierdziłam tak to jest ten czas by je wypróbować.


         Oto mamy je i my! Ja osobiście jestem z nich zadowolona. Marysia jest małą obserwatorką, więc karty sprawdzają się idealnie.

A teraz coś o nich.

      Karty są  od 3 +, w opakowaniu jest 10 dwustronnych kart. Do zalet należy wielkość obrazków, ponieważ bez trudu mieszczą się w rączkach maluszka. Dzięki ich rozmiarowi bez problemu mogę przekładać je i nawet stawiać w dowolnym miejscu by Marysia mogła je obserwować.
   
        Do kart dołączono malutką książeczkę z opisem jak korzystać z kart. Plus dołączono naklejkę na szybę samochodową. 
         Osobiście nie mogę się doczekać kiedy mój maluszek zacznie korzystać z innych kart z firmy CzuCzu. Dostępne na ich stronie są karty, gry na różny przedział wiekowy. 

     Podrzucam wam link do ich strony : http://www.czuczu.pl/
     Zapraszam również na ich instagram : https://www.instagram.com/czuczu_kids/   



P.S. A Wy jakie edukacyjne zabawki polecacie? 


                                          Pozdrawiamy cieplutko 😘😘

Komentarze

Popularne posty